Gliwicka Platforma Partycypacyjna
Gminna Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych
Zadaniem komisji jest prowadzenie działań związanych z profilaktyką i rozwiązywaniem problemów alkoholowych.
Kadencja:
2022-2025
Skład Rady:
Skład Komisji - 7 osób:
- Ewa Czempiel - Urząd Miejski - Wydział Usług Komunalnych
- Aleksandra Głowacka Urząd Miejski - Wydział Zdrowia i Spraw Społecznych - przewodnicząca,
- Katarzyna Kędzierska-Nowak - OPS/OIK - zastępca przewodniczącej
- Jacek Chałubiński - terapeuta uzależnień Górnośląskie Stowarzyszenie Familia,
- Lucyna Markowicz - pedagog szkolny,
- Piotr Kozik - Policja
- Hieronim Paluszczak - trzeźwy alkoholik, były pracownik Towarzystwa Pomocy św. Brata Alberta
Podstawa prawna:
- Zarządzenie nr PM-5252/2021 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 15 grudnia 2021 w sprawie powołania Gminnej Komisji Rozwiązywania Problemów Alkoholowych.
Kontakt:
Sprawy organizacyjne związane z funkcjonowaniem Rady prowadzi wydział Zdrowia i Spraw Społecznych Urzędu Miejskiego w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, tel. 322391295
Adres strony internetowej: