Gliwicka Platforma Partycypacyjna
AKTUALNOŚCI
2024-09-26
Drugi Nabór propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych
Konsultacje Społeczne
Gminny Program Rewitalizacji
Drugi Nabór propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Pragramu Rewitalizacji
W związku z napływającymi od Państwa sygnałami o potrzebie przedłużenia naboru propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych do opracowywanego przez miasto Gliwice Gminnego Programu Rewitalizacji informujemy, że na Państwa propozycje czekamy jeszcze do 11 października 2024r., do końca dnia.
Przypominamy, że nabór ma na celu zebranie propozycji przedsięwzięć na wyznaczonym obszarze rewitalizacji (mapa, https://bip.gliwice.eu/rada-miasta/uchwaly/13908) od wszystkich zainteresowanych rewitalizacją. Serdecznie zapraszamy do zgłaszania propozycji działań, wydarzeń, inwestycji, które planujecie Państwo zrealizować we własnym zakresie, bądź we współpracy z jakimś podmiotem, na wyznaczonym obszarze.
Propozycje przedsięwzięć rewitalizacyjnych można zgłaszać poprzez złożenie wypełnionej propozycji „Karty przedsięwzięcia rewitalizacyjnego”. Kartę należy składać na jeden z wybranych sposobów:
- drogą elektroniczną na adres e-mail: brm@um.gliwice.pl lub
- na stronie DecydujmyRazem.gliwice.pl lub
- bezpośrednio w biurze podawczym, ul. Jasna 31a lub ul. Zwycięstwa 21 bądź w sekretariacie Biura Rozwoju Miasta, pok. 202 w godzinach pracy Urzędu.
Konsultacja dostepna jest na stronie pod linkiem>>KLIK<<
Na pytania dot. zgłoszenia przedsięwzięcia do Gminnego Programu Rewitalizacji dla Miasta Gliwice odpowiadają pracownicy Biura Rozwoju Miasta Urzędu Miejskiego w Gliwicach, tel. 32/338-65-50, email: brm@um.gliwice.pl, pokój 202 przy ul. Jasnej 31A.
Przed złożeniem propozycji zapoznaj się z zasadami! (dokumenty do pobrania)