DecydujMy Razem - Gliwicka Platforma Partycypacyjna

plik foto id: 1400011834

Gliwicka Platforma Partycypacyjna

plik foto id: 1400147621

Konsultacje: "Jak ulepszyć budżet obywatelski?"

Szanowni Państwo,
Gliwicki Budżet Obywatelski (GBO) to budżet wszystkich mieszkańców naszego miasta, dlatego Państwa zdanie na jego temat jest dla nas bardzo ważne. Zapraszamy do wypełnienia ankiety, w której mogą Państwo ocenić bieżącą edycję oraz wskazać propozycje zmian kolejnych edycji GBO. Ankiety są całkowicie anonimowe i posłużą tylko do przygotowania zestawień statystycznych. Wypełnienie ankiety zajmie około 5 minut. Prosimy o jej wypełnienie tylko raz. Opinie zbieramy do 31 października 2024 roku.
Dziękujemy!

Czy wzięła Pani/wziął Pan udział w tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego?
(możliwość wyboru większej liczby odpowiedzi)
Czy wzięła Pani/wziął Pan udział w tegorocznej edycji budżetu obywatelskiego?
(możliwość wyboru większej liczby odpowiedzi)
Jak ocenia Pani/Pan proces głosowania nad zadaniami zgłoszonymi w GBO w 2024 roku?
(prosimy o ocenę w skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza „oceniam bardzo źle”, a 5 „oceniam bardzo dobrze” )
1
bardzo źle
2
źle
3
nie mam zdania
4
dobrze
5
bardzo dobrze
Czas trwania głosowania
Dostępność głosowania
Promocję projektów podannych głosowaniu
Przejrzystość zasad głosowania
Czy zgadza się Pani/Pan z następującymi rozwiązaniami stosowanymi w budżetach obywatelskich innych miast:
Zgadzam sięNie zgadzam sięNie mam zdania
Karty powinny być dostępne tylko w punkcie oddawania głosów i od razu wrzucane do urny.
Powinno być tylko głosowanie elektroniczne (dostępne również w punktach do głosowania dla osób, które nie potrafią zagłosować z domu).
W ramach budżetu obywatelskiego powinny być finansowane tylko zadania skierowane do ogółu mieszkańców (np. nie powinny być realizowane projekty skierowane wyłącznie do kobiet czy tylko do seniorów).
Wartość zadań dzielnicowych powinna zostać ograniczona, np. do 70% puli dla danej dzielnicy, aby zapewnić możliwość realizacji w danym roku większej liczby zadań.
Zasady głosowania w budżecie obywatelskim powinny zostać zmienione tak aby każdy mieszkaniec miał do dyspozycji 3 głosy, które może dowolnie rozdzielić pomiędzy projekty dzielnicowe (możliwość głosowania na min. 1 max. 3 projekty).
Projekty na terenach szkół (publicznych i niepublicznych) nie powinny być poddawane głosowaniu budżetu.
Płeć:
Płeć:
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
Czy angażuje sie Pani/Pan w działania społeczne w Gliwicach?
(możliwość wyboru większej liczby odpowiedzi)
Czy angażuje sie Pani/Pan w działania społeczne w Gliwicach?
(możliwość wyboru większej liczby odpowiedzi)
kostka 1
operator
kostka 1
nie wprowadzono żadnej wartości lub wprowadzono błędną, proszę wpisać tylko cyfry, wpisz np: 1, 2, 100

Dziękujemy formularz został zapisany.

 

 

Jeśli interesujesz się sprawami miasta, chcesz być informowany o konsultacjach, budżecie obywatelskim i innych procesach, w których mieszkańcy mogą wypowiadać opinie, zgłaszać pomysły i wpływać na podejmowane decyzje - zostaw swój adres e-mail poniżej.

podany adres e-mail pasuje do wzoru: moja-nazwa@moja-domena.plpodany adres e-mail nie został wprowadzony lub jest błędny, wpisz wg wzoru: moja-nazwa@moja-domena.pladres e-mail wg wzoru: moja-nazwa@moja-domena.pl

KLAUZULA INFORMACYJNA

  1. Administrator: Administratorem przetwarzanych danych osobowych jest: Centrum 3.0 - Gliwicki Ośrodek Działań Społecznych, ul. Zwycięstwa 1, 44-100 Gliwice.
  2. Współadministratorzy: Współadministratorami danych osobowych są Prezydent Miasta Gliwice oraz Miejskie Jednostki Organizacyjne Gminy Gliwice wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miasta w Gliwicach, w tabeli nr 1. https://bip.gliwice.eu/regulamin-organizacyjny
  3. Inspektor ochrony danych Administratora: Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych wyznaczonego przez Centrum 3.0: abi@gods.gliwice.pl
  4. Cel i podstawa przetwarzania Pani/Pana dane osobowe w zakresie: e-mail, przetwarzane będą w celu informowania o Gliwickim Budżecie Obywatelskim i innych działaniach partycypacyjnych Miasta Gliwice.
  5. Podstawą przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. a) zgoda osoby, której dane dotyczą - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przypływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE.
  6. Odbiorcy danych: Odbiorcami danych mogą być firmy świadczące usługi na rzecz Centrum 3.0: a) Firma świadcząca usługi w zakresie administrowania systemem informatycznym. Dane nie będą przekazywane do państw trzecich ani organizacji międzynarodowych.
  7. Przechowywanie danych osobowych: Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wyznaczonym przepisami prawa.
  8. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  9. Prawa osób, których dane dotyczą: Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • dostępu do swoich danych osobowych i otrzymania ich kopii;
    • poprawiania i uzupełniania swoich danych osobowych;
    • ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
    • usunięcia danych przetwarzanych na podstawie zgody; cofnięcie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. e. sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych
    • wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  10. Informacje dodatkowe: Podanie danych osobowych zgodnie z pkt 5 jest obowiązkiem umownym. Niewyrażenie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wykonywania czynności, objętej zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
  11. Podane dane osobowe nie służą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji, w tym profilowania.
  12. Prezydent Miasta Gliwice i miejskie jednostki organizacyjne (wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, w tabeli nr 1 „Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych”) są współadministratorami danych osobowych zgodnie z ustaleniami przyjętymi zarządzeniem organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08.2019 r., https://gods.bip.gliwice.eu/storage/zarzadzenie-organizacyjne-nr-84-19-w-sprawie-zatwierdzenia-uzgodnien-dotyczacych-okreslenia-zakresow-odpowiedzialnosci-wspoladministratorow-wynikajacych-z-wypelniania-obowiazkow-zwiazanych-z-przetwarzaniem-danych-osobowych-1.pdf

Dziękujemy za zapisanie się.