Konsultacje Społeczne
Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami i garażem podziemnym na działce nr 1134/2, obręb Stare Miasto
Przedmiot: Wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej polegającej na budowie budynku mieszkalnego wielorodzinnego z usługami i garażem podziemnym na działce nr 1134/2, obręb Stare Miasto
Zakres: lokalizacja inwestycji mieszkaniowej – odmiennie od ustaleń planu miejscowego w zakresie wysokości budynku i odległości nowej zabudowy od linii rozgraniczającej ulicy
Cel konsultacji: Zebranie uwag do wniosku.
Uwagi można składać do Prezydenta Miasta Gliwice:
- za pośrednictwem Gliwickiej Platformy Partycypacyjnej - Decydujmy Razem
- drogą pocztową, na adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Planowania Przestrzennego, ul. Jasna 31 A, 44-122 Gliwice,
- osobiście, w Punkcie Obsługi Interesantów – na stanowiskach informacyjno-podawczych, w godzinach pracy urzędu przy ul. Zwycięstwa 21 lub przy ul. Jasnej 31A,
- za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, profilem zaufanym albo podpisem osobistym,
- na adres email: pp@um.gliwice.pl.
Interesariusze / Adresaci: mieszkańcy miasta, zainteresowani
Termin składania uwag do wniosków:
Konsultacje trwają od 31 października 2022 r. do 8 grudnia 2022 r.
Uwagi złożone po upływie wyżej podanego terminu pozostaną bez rozpatrzenia.
Termin przekazania protokołu po konsultacjach:
Po podjęciu uchwały przez Radę Miasta
Dodatkowe do pobrania:
Dane do kontaktu w przypadku dodatkowych pytań:
Bartłomiej Rygiel 32 338 65 15; Tomasz Sadownik 32 338 65 04; (pp@um.gliwice.pl)
Jeśli pojawią się pytania lub trudności techniczne - zapraszamy do kontaktu.
W celu zgłaszania uwag prosimy wypełnić poniższy formularz:
Dziękujemy za złożenie formularza!