DecydujMy Razem - Gliwicka Platforma Partycypacyjna

plik foto id: 1400011834

Konsultacje Społeczne

plik foto id: 1400012293

Zbieranie wniosków do projektu planu ogólnego miasta Gliwice.

 

Przedmiot: Plan ogólny miasta Gliwice

Zakres: Granice miasta z wyłączeniem terenów zamkniętych innych niż ustalane przez ministra właściwego do spraw transportu.

Cel: Zebranie wniosków do projektu planu

Wnioski można składać do Prezydenta Miasta Gliwice z podaniem imienia i nazwiska albo nazwy oraz adresu zamieszkania albo siedziby.

Wnioski należy składać na formularzu, którego wzór został ustalony rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 13 listopada 2023 r. w sprawie wzoru formularza pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego (Dz.U. z 2023 r. poz. 2509):

  1. w postaci elektronicznej:
     • za pomocą środków komunikacji elektronicznej
     • za pośrednictwem Gliwickiej Platformy Partycypacyjnej (Decydujmy Razem/Konsultacje Społeczne/Aktualnie Prowadzone Konsultacje/ plan ogólny miasta Gliwice),
     • na adres e-mail: pp@um.gliwice.pl;
  2. w postaci papierowej:
     • drogą pocztową, na adres: Urząd Miejski w Gliwicach, Wydział Planowania Przestrzennego, ul. Jasna 31A, 44-122 Gliwice,
     • osobiście, w  Biurze Obsługi Interesantów – na stanowiskach informacyjno-podawczych, w godzinach pracy urzędu przy ul. Zwycięstwa 21 lub przy ul. Jasnej 31A.

Interesariusze / Adresaci: mieszkańcy miasta, zainteresowani

Data rozpoczęcia konsultacji: 11 lipiec 2024 r.

Data zakończenia konsultacji: 18 wrzesień 2024 r.

Termin przekazania protokołu po konsultacjach: wykaz wniosków do projektu planu zostanie przekazany przed etapem konsultacji społecznych projektu planu.

Podstawa prawna zbierania danych osobowych:
1. Dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosku do projektu aktu planowania przestrzennego, uwagi, o której mowa w art. 8i ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz wniosku o sporządzenie lub zmianę aktu planowania przestrzennego.
2. Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.
3. W przypadku podania dodatkowych danych do kontaktu, takich jak: adres do korespondencji  lub nr telefonu podstawę ich przetwarzania stanowi zgoda wynikająca z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z art. 8g ust. 2 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym.

Dokumenty do pobrania:
     • Ogłoszenie Prezydenta Miasta Gliwice o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego miasta Gliwice (.doc)
     • Formularz do zgłaszania wniosków (.doc)
     • Formularz do zgłaszania wniosków (.pdf)

Dane do kontaktu w przypadku dodatkowych pytań:
Tomasz Ambrozik, Michał Gałuszka, Aleksandra Stokowska: 32 338-65-12; (pp@um.gliwice.pl)
Jeśli pojawią się pytania lub trudności techniczne - zapraszamy do kontaktu.

 

W celu zgłoszenia wniosków prosimy pobrać i wypełnić wzór dokumentu:

Następnie dołączyć do formularza elektronicznego, dodatkowo wypełniając poniższe pola. Formularz zostanie zgłoszony w momencie przesłania go (zielony przycisk na końcu formularza)

wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
Adres
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub błedna
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub błedna
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków
wprowadzona treść jest pusta lub za długa, proszę wpisać maksymalnie 255 znaków

INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH1*

  1. Dane Administratora Danych: Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Gliwice z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować: 1. Pocztą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.gliwice.pl, 2. Pocztą tradycyjną na adres: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, 3. Poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Miejskiego w Gliwicach: /UMGliwice/SkrytkaESP.
  3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych: 1. Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu rozpatrzenia wniosków do projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 2.Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z art. 8c ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z art. 67 ust. 3 ustawy z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2023 r. poz. 1688). 3. W przypadku podania danych dodatkowych, np. danych kontaktowych, podstawę ich przetwarzania stanowi zgoda wynikająca z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  4. Odbiorcy danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem: 1. podmiotów uprawnionych przepisami prawa, 2. podmiotów świadczących wsparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformatycznych, w których dane osobowe są przetwarzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Okres przechowywania danych osobowych: 1. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wyznaczonym przepisami prawa. 2. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych: Każda osoba, której dane dotyczą może korzystać z następujących uprawnień: wystąpienia z żądaniem dostępu do swoich danych osobowych, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano, sprostowania (poprawiania), a w przypadkach uregulowanych przepisami prawa do usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
  7. Sposoby realizacji przysługujących praw: Powyższe uprawnienia mogą Państwo realizować: 1. składając w formie tradycyjnej odręcznie podpisane pismo w Urzędzie Miejskim w Gliwicach,, 2. drogą elektroniczną wysyłając pismo ogólne dostępne na platformie ePUAP, potwierdzone Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  8. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Jeśli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych: Podanie danych osobowych jest wymagane w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. W takim przypadku uchylanie się od podania danych osobowych może skutkować konsekwencjami wynikającymi z tych przepisów.
  10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: W Urzędzie nie ma miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie.
  11. Informacje dodatkowe: Prezydent Miasta Gliwice i miejskie jednostki organizacyjne (wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, w tabeli nr 1„Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych”) są współadministratorami danych osobowych zgodnie z ustaleniami przyjętymi zarządzeniem organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08.2019 r .

*Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

kostka 1
operator
kostka 1
nie wprowadzono żadnej wartości lub wprowadzono błędną, proszę wpisać tylko cyfry, wpisz np: 1, 2, 100

Dziękujemy za zgłoszenie wniosku do planu ogólnego Miasta Gliwice.