DecydujMy Razem - Gliwicka Platforma Partycypacyjna

plik foto id: 1400011834

Konsultacje Społeczne

plik foto id: 1400012293

Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie zespołu 14 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z 8 garażami podziemnymi

Pełna nazwa: Ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie zespołu 14 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z 8 garażami podziemnymi, budynkiem usługowym w ramach inwestycji towarzyszącej oraz murów oporowych i towarzyszącej infrastruktury

Przedmiot: wniosek o ustalenie lokalizacji inwestycji mieszkaniowej, polegającej na budowie zespołu 14 budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z 8 garażami podziemnymi, budynkiem usługowym w ramach inwestycji towarzyszącej oraz murów oporowych i towarzyszącej infrastruktury, na działkach nr 1073/1, 1073/2, 1077/1, 1077/2, obręb Trynek, zlokalizowanych przy ul. Toruńskiej w Gliwicach

Zakres: lokalizacja inwestycji mieszkaniowej nieuwzględniająca ustaleń obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w zakresie planowanej formy budynku usługowego, wysokości budynków, liczby kondygnacji oraz przekroczenia planowaną zabudową ustalonej w planie nieprzekraczalnej linii zabudowy

Cel konsultacji: zebranie uwag do wniosku

Interesariusze / Adresaci: wszyscy zainteresowani

Termin składania uwag:

Konsultacje trwają od 24 lipca 2024 r. do 13 sierpnia 2024 r.

Termin przekazania protokołu po konsultacjach:

Protokół z konsultacji społecznych zostanie przekazany po podjęciu uchwały przez Radę Miasta Gliwice.

Odsyłacze: https://bip.gliwice.eu/wniosek-z-dnia-22-lipca-2024-r-o-ustalenie-lokalizacji-inwestycji-mieszkaniowej-na-dzialkach-nr-10731-10732-10771-10772-obreb-trynek-zlokalizowanych-przy-ul-torunskiej-w-gliwicach

Dodatkowe materiały do pobrania:

Podstawa prawna zbierania danych osobowych:

Przetwarzanie danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia
o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z realizacją zadań wynikających
z ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących - art. 7 ust. 1, 7 i 10.

Dane do kontaktu w przypadku dodatkowych pytań:

Andrzej Ociepa, tel.: 32 338 65 13 / pp@um.gliwice.pl

Jeśli pojawią się pytania lub trudności techniczne - zapraszamy do kontaktu.

*Wszelkie treści i materiały dodatkowe (np. wizualizacje, projekty dokumentów) należy przesłać osobnym plikiem w SOD do Centrum 3.0.

W celu zgłaszania uwag prosimy wypełnić poniższy formularz:

INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH1*

  1. Dane Administratora Danych: Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Gliwice z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować: 1. Pocztą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.gliwice.pl, 2. Pocztą tradycyjną na adres: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, 3. Poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Miejskiego w Gliwicach: /UMGliwice/SkrytkaESP.
  3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu przygotowania i podjęcia uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej oraz inwestycji towarzyszącej. Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO), w związku z realizacją zadań wynikających z ustawy z dnia 5 lipca 2018 r. o ułatwieniach w przygotowaniu i realizacji inwestycji mieszkaniowych oraz inwestycji towarzyszących - art. 7 ust. 1, 7 i 10.
  4. Odbiorcy danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem: 1. podmiotów uprawnionych przepisami prawa, 2. podmiotów świadczących wsparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformatycznych, w których dane osobowe są przetwarzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Okres przechowywania danych osobowych: 1. Państwa dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wyznaczonym przepisami prawa. 2. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych: Każda osoba, której dane dotyczą może korzystać z następujących uprawnień: wystąpienia z żądaniem dostępu do swoich danych osobowych, jeżeli nie wpływa to na ochronę praw i wolności osoby, od której dane pozyskano, sprostowania (poprawiania), a w przypadkach uregulowanych przepisami prawa do usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania,
  7. Sposoby realizacji przysługujących praw:Powyższe uprawnienia mogą Państwo realizować: 1. składając w formie tradycyjnej odręcznie podpisane pismo w Urzędzie Miejskim w Gliwicach,, 2. drogą elektroniczną wysyłając pismo ogólne dostępne na platformie ePUAP, potwierdzone Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  8. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Jeśli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  9. Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych: Podanie danych osobowych jest wymagane w sytuacji, gdy podstawę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa. W takim przypadku uchylanie się od podania danych osobowych może skutkować konsekwencjami wynikającymi z tych przepisów.
  10. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: W Urzędzie nie ma miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie.
  11. Informacje dodatkowe:Prezydent Miasta Gliwice i miejskie jednostki organizacyjne (wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, w tabeli nr 1„Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych”) są współadministratorami danych osobowych zgodnie z ustaleniami przyjętymi zarządzeniem organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08.2019 r .

*Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

kostka 1
operator
kostka 1
nie wprowadzono żadnej wartości lub wprowadzono błędną, proszę wpisać tylko cyfry, wpisz np: 1, 2, 100

Dziękujemy za złożenie formularza!