DecydujMy Razem - Gliwicka Platforma Partycypacyjna

plik foto id: 1400011834

Konsultacje Społeczne

plik foto id: 1400012293

Nabór propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Programu Rewitalizacji

Nabór propozycji przedsięwzięć rewitalizacyjnych do Gminnego Programu Rewitalizacji

Przedmiot: karta przedsięwzięcia rewitalizacyjnego do gminnego Programu Rewitalizacji dla miasta Gliwice

Zakres: przedsięwzięcia, działania, wydarzenia, inwestycje planowane przez interesariuszy spójne z celami i kierunkami procesu rewitalizacji

Cel: zebranie propozycji przedsięwzięć na wyznaczonym obszarze rewitalizacji od wszystkich zainteresowanych rewitalizacją

Interesariusze / Adresaci: mieszkańcy przedsiębiorcy, instytucje, organizacje pozarządowe z poszczególnych podobszarów rewitalizacji w Gliwicach

Konsultacje trwają w terminie: od 21 sierpnia 2024 do 20 września 2024 r.

Materiały do których odnosi się formularz:

Materiały dodatkowe:

 

Dane do kontaktu: Biuro Rozwoju Miasta; Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Jasna 31A; brm@um.gliwice.pl tel. 32 338-65-50

Oświadczenie:

Zgłoszenie niniejszej karty przedsięwzięcia rewitalizacyjnego do GMINNEGO PROGRAMU REWITALIZACJI MIASTA GLIWICE jest jednocześnie wyrażeniem zgody na ewentualne umieszczenie niniejszego przedsięwzięcia w opracowywanym dokumencie, zgodnie z uchwałą Rady Miasta nr LIII/1120/2024 z dnia 25 stycznia 2024 r.

Zgłoszenie nie stanowi decyzji o umieszczeniu zgłoszonej  propozycji w przygotowywanym Gminnym Programie  Rewitalizacji i nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec samorządu Miasta Gliwice ani innych podmiotów  publicznych czy prywatnych.

Również ewentualne ujęcie zgłoszonej propozycji przedsięwzięcia w Gminnym Programie Rewitalizacji nie stanowi zobowiązania miasta Gliwice do sfinansowania przedsięwzięcia oraz nie może stanowić podstawy jakichkolwiek roszczeń wobec samorządu Miasta Gliwice ani innych podmiotów publicznych czy prywatnych.

Niniejsze oświadczenie składam w związku z art. 16. 1. „Zamieszczenie w gminnym programie rewitalizacji, w ramach listy, o której mowa w art. 15 ust. 1 pkt 5 lit. a, przedsięwzięcia rewitalizacyjnego, którego realizacja stanowi zadanie podmiotu publicznego innego niż gmina, wymaga zgody tego podmiotu.”

UWAGA: warunkiem przyjęcia/oceny Karty jest wypełnienie wszystkich elementów formularza.
Imię i nazwisko osoby zgłaszającej, a w przypadku przedsięwzięcia zgłaszanego przez Firmę/instytucję/organizację, osoby uprawnionej do jej reprezentowania
Należy wskazać realizatora przedsięwzięcia (podmiot odpowiedzialny, który będzie kierował i koordynował prace)
*dane dobrowolne, jednak ułatwią kontakt w sprawie zgłoszenia
Należy wskazać nazwę przedsięwzięcia, która pozwoli na prostą identyfikację danego przedsięwzięcia, np. „Utworzenie skweru przy ul. …….”.
Należy wskazać szczegółową lokalizację przedsięwzięcia, tj. adres, nr działki, obręb
Należy wskazać zakres zadań jakich wymagać będzie planowana realizacja przedsięwzięcia.
Należy wskazać, co powstanie w wyniku realizacji przedsięwzięcia i jaki będzie jego rezultat. Należy podać cel i kierunek, który jest realizowany przez zgłaszane przedsięwzięcie (cele i kierunki rewitalizacji podane są razem z ogłoszeniem)
W przypadku realizacji przedsięwzięcia wraz z innymi podmiotami (projekt partnerski) to należy je wskazać (wraz z podmiotem z poz. 1.5), jeżeli nie jest to projekt partnerski, to należy wpisać tylko podmiot z poz. 1.5.
Należy wskazać możliwe źródło pochodzenia finansowania, np. środki własne, środki zewnętrzne (jakie)
Należy podać orientacyjne lata realizacji przedsięwzięcia
(mowa w ustawie z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami) Chodzi o dostępność architektoniczną, cyfrową oraz informacyjno-komunikacyjną, co najmniej w zakresie określonym przez minimalne wymagania, o których mowa w art. 6 w/w ustawy (link do ustawy: https://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=WDU20190001696),

INFORMACJA SZCZEGÓŁOWA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH1*

  1. Dane Administratora Danych: Administratorem danych osobowych jest Prezydent Miasta Gliwice z siedzibą w Urzędzie Miejskim w Gliwicach przy ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice.
  2. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: Z Inspektorem Ochrony Danych można się skontaktować: 1. Pocztą elektroniczną poprzez e-mail: iod@um.gliwice.pl, 2. Pocztą tradycyjną na adres: Inspektor Ochrony Danych, Urząd Miejski w Gliwicach, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, 3. Poprzez skrzynkę ePUAP Urzędu Miejskiego w Gliwicach: /UMGliwice/SkrytkaESP.
  3. Cele i podstawa prawna przetwarzania danych osobowych:Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane:1.1. w celu przyjęcia zgłoszenia przedsięwzięcia rewitalizacyjnego do Gminnego Programu Rewitalizacji Miasta Gliwice2.na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO) 3. w przypadku podania danych dodatkowych, np. danych kontaktowych, podstawę ich przetwarzania stanowi zgoda wynikająca z art. 6 ust. 1 lit. a) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO).
  4. Odbiorcy danych osobowych: Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane innym podmiotom, za wyjątkiem: 1. podmiotów uprawnionych przepisami prawa, 2. podmiotów świadczących wsparcie techniczne dla systemów informatycznych i teleinformatycznych, w których dane osobowe są przetwarzane. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
  5. Okres przechowywania danych osobowych: 1. Dane osobowe będą przechowywane jedynie w okresie niezbędnym do realizacji celu, dla którego zostały zebrane lub w okresie wyznaczonym przepisami prawa. 2. Po zrealizowaniu celu, dla którego dane zostały zebrane, mogą one być przechowywane jedynie w celach archiwalnych przez okres, który wyznaczony zostanie na podstawie rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych, chyba że przepisy szczególne stanowią inaczej.
  6. Prawa osób, których dane dotyczą, w tym dostępu do danych osobowych: Każda osoba, której dane dotyczą ma prawo do: 1. wystąpienia z żądaniem dostępu do swoich danych osobowych, sprostowania (poprawiania), a w przypadkach uregulowanych przepisami prawa - do usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania.
  7. Prawo do cofnięcia zgody1. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej dobrowolnie zgody mają Państwo prawo wycofać zgodę w dowolnym momencie.
  8. 2. Wycofanie zgody nie ma wpływu na przetwarzanie Państwa danych osobowych do momentu jej wycofania.
  9. Sposoby realizacji przysługujących praw:Powyższe uprawnienia mogą Państwo realizować: 1. składając w formie tradycyjnej odręcznie podpisane pismo w Urzędzie Miejskim w Gliwicach,, 2. drogą elektroniczną wysyłając pismo ogólne dostępne na platformie ePUAP, potwierdzone Profilem Zaufanym lub kwalifikowanym podpisem elektronicznym
  10. Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego: Jeśli przetwarzanie Państwa danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, przysługuje Państwu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  11. Informacja o wymogu/ dobrowolności podania danych oraz konsekwencjach niepodania danych osobowych: 1. Niepodanie danych lub brak zgody na przetwarzanie w sytuacjach, w których podstawą przetwarzania danych osobowych jest zgoda, uniemożliwi realizację usługi. 2. Zgoda wyrażona na przetwarzanie danych dodatkowych, w tym kontaktowych, może być w każdej chwili wycofana bez wpływu na przetwarzanie Państwa danych osobowych do momentu jej wycofania. Wycofanie zgody nie wpłynie także na realizację usługi, jednakże może utrudnić kontakt.
  12. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji, profilowanie: W Urzędzie nie ma miejsca zautomatyzowane podejmowanie decyzji ani profilowanie.
  13. Informacje dodatkowe:Prezydent Miasta Gliwice i miejskie jednostki organizacyjne (wymienione w Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Gliwicach, w tabeli nr 1„Wykaz miejskich jednostek organizacyjnych”) są współadministratorami danych osobowych zgodnie z ustaleniami przyjętymi zarządzeniem organizacyjnym nr 84/19 Prezydenta Miasta Gliwice z dnia 12.08.2019 r .

*Realizacja obowiązku informacyjnego w związku z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

kostka 1
operator
kostka 1
nie wprowadzono żadnej wartości lub wprowadzono błędną, proszę wpisać tylko cyfry, wpisz np: 1, 2, 100

Dziękujemy za wypełnienie formularza!